Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 11:52:45 +0300

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04312 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla// 45 
Tartu-Räpina-Värska tee// Küngastiku// Nurmesaksa// Puidutoote// Teekoha 
(optiline kaabel multitorus) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kinnisasja omaniku kaasamine kasutusteatise 
menetlusse ehitusseadustiku § 48 lõike 5 punkti 3 alusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27000246>  (menetlus nr: 
429420), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.06.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister